Stardoll, to my

Stardoll, to my
stardolllightlife.blogspot.com

wtorek, 30 lipca 2013

Wywiad z chicprimadonna :)

Od jak dawna jesteś na stardoll.? ;))
Na stardoll jestem od 07.05.2010 :) Już trzy lata :o 

Czy ciężko było dojść do obecnego poziomu.? ;)
Hmm,ciężko ? Raczej nie,ponieważ nie trzeba tutaj robić jakiś specjalnych rzeczy,aby móc wspinać się na wyższe poziomy :)

Zbierasz jakieś rzeczy ( LE, DKNY itp. ) .? 
Owszem,zbieram.Staram się wszystko do siebie dopasowywać i dlatego kupuję je ze względu na ich wygląd nie wartość. :) Ponieważ,według mnie większości ubrań tych marek są nie warte swojej ceny.

Czy stardoll Ci się kiedyś znudzi .? :D
Ah,jestem tutaj już 3 lata i w ciągu nich stardoll wielokrotnie mi się nudził.Jednakże,gra mnie bardzo wciąga za każdym razem,gdy ponownie tu wejdę.Robię sobie czasami dłuższe przerwy w graniu,między innymi podczas roku szkolnego.Ale nigdy nie postanowiłam odejść tak na stałe.Może jeżeli postanowiłabym odejść to wtedy sprzedałabym konto,ponieważ na prawdę dużo pieniędzy na nie wydałam :)

Chętnie zapoznajesz się z innymi .? 
Raczej tak.Ludzie tutaj są na prawdę bardzo ciekawi.Podziwiam ich oryginalność i styl.Dla niektórych to tylko głupia gra,a dla mnie jednak coś więcej.Ludzie tutaj (może nie wszyscy) ale nie boją się wyrażać siebie i swojego stylu.Każdy stara się czymś wyróżniać,to na prawdę bardzo fajne.Większości użytkowników to wspaniałe osoby,chodź przykre jest to gdy się dowiadujemy,że udają kogoś innego.

Kim jest twoja przyjaciółka na stardoll.? ;))
Oh,przyjaciółek mam kilka :) Chodź niektóre niestety odeszły już se stardoll.Ale za jedną z najbardziej wartościowych osób jakie mogłam tu poznać jest między innymi Tussiaczek :)

Masz na swoim koncie jakieś sukcesy.? ;o
Ah,niestety nie.No może kilka pobitych rekordów w grach.Hahaha,ale to raczej nie jest istotne.Każdy tutaj stara się coś osiągnąć,ja również.Jednak,czasami po prostu nie mam czasu żeby tutaj być 24h na dobę i spamować do wszystkich żeby na mnie głosowali...ponieważ sama tego nie lubię :P No ale może kiedyś uda mi się tutaj coś osiągnąć,haha never say never.:)


Dziękuję za wywiad ;))
Dziękuję. :)


1 komentarz: